سود حاصل از طب چینی برای کاهش کراتینین سرم 4.2 از بیماری کلیه چیست؟
نوشته شده توسط : rshaole

سود حاصل از طب چینی برای کاهش کراتینین سرم 4.2 از بیماری کلیه چیستسود حاصل از طب چینی برای کاهش کراتینین سرم 4.2 از بیماری کلیه چیست؟

سود حاصل از طب چینی برای کاهش کراتینین سرم 4.2 از بیماری کلیه چیست؟ در گذشته، طب چینی به طور جدی در درمان بیماری های کلیوی گرفته شده است، اما این روزها، با تکنولوژی توسعه یافته، آن است که جذب مقدار زیادی از توجه به دلیل آن است یک اثر قابل توجه است.

سود حاصل از طب چینی برای کاهش کراتینین سرم 4.2 از بیماری کلیه چیست؟

در واقع، بیمارستان ما دارای تعدادی از درمان که برای کاهش سطح کراتینین بالا است مفید هستند، اما بیشتر موثر است به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی شناخته شده یک نوع از یک حرکت خوب از طب گیاهی چینی سنتی و طب غربی است. این نه تنها می تواند سطح کراتینین بالا را کاهش دهد، اما همچنین می تواند بیمار شانس برای به تاخیر انداختن یا لغو پیشرفت بیماری است.

به عنوان Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی به تاخیر می اندازد و یا معکوس پیشرفت بیماری کلیه؟

Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی درمان نوآورانه بر اساس TCM است و در تعمیر اختلال کلیوی و بهبود کارکرد کلیه است. آن را از روش های سنتی درمان متفاوت است و به صورت موضعی استفاده می شود. از طریق نرم افزار بالینی، این درمان امن، راحت و کارآمد بود.

از آن است که چهار عملکرد اصلی، که ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و افزایش رگهای خونی. برای این چهار توابع، این نوع درمان می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و حفاظت از بخش باقی مانده از آسیب بیشتر است.

بنابراین، آن را ممکن است تاخیر و یا معکوس پیشرفت بیماری کلیوی. برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه و کراتینین 4.2، آنها می توانند شانس، ممکن است به معکوس بیماری، اگر آنها می توانند درمان موثر بیماری کلیوی است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu121





:: برچسب‌ها: کراتینین,بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: